ASD Ambalaj Akademisi Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi -8 Mayıs 2018
ASD Ambalaj Akademisi 2018 yılı Eğitimlerine Devam Ediyor
Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi
08 Mayıs 2018
KONTENJAN DOLMUŞTUR. İLGİNİZE TEŞEKKÜR EDERİZ!
ASD Ambalaj Akademisi eğitimlerine 08 Mayıs 2018 Salı günü Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi ile devam ediyor.Eğitim 1 tam gündür.
Eğitim, Dernek Merkezimizde (Koşuyolu Katip Salih Sokak No: 13, Kadıköy-İstanbul) tam gün boyunca (09:00-17:30)gerçekleştirilecektir.
EĞİTİM İÇERİĞİ
- Müşteri Tanımlaması
- Müşteri Kimdir?
- İç ve Dış Müşteri Kavramı
- Müşteri Memnuniyetine Giden Yol
- Müşteri Memnuniyeti Neden Önemlidir?
- Müşteri Memnuniyetinin, Pazar Araştırma, Tasarım, Üretim, Satış ve Satış Sonrası Hizmetler Süreçleri İle İlişkisi ve Yönetimi
- Ürün ve Hizmet Performansı İle Müşteri Beklentilerinin Karşılaştırılması
- Şikâyet Yönetiminin Önemi
- Müşteri Şikayetleri Nasıl Ele Alınır?
- Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler
- Müşteri Hizmetleri Politikası
- Müşteri Kaybetmenin Yüksek Maliyeti
- Müşteri Sesinin Şirket İçinde Yayılması
- Müşteri İlişkileri Yönetimi
- İlişkinin Önemi ve Müşteri Boyutu,
- Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Nedir?
- Müşteri İlişkileri YönetimiNeden Gereklidir?
- Müşteri İlişkileri Yönetimi Sistemini Yürütebilmek İçin Neler Gereklidir?
- Müşteri İlişkileri Yönetimi Projesinde Kimler Görev Almalı?
- Müşteri Temas Noktalarının Analizi,
- Müşteri İlişkileri Yönetimi İçin İş Modeli Tasarımı ve İhtiyaçların Belirlenmesi
- Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş Aşamaları,
- CRM Yazılımı Seçiminde Dikkat Edilecek Hususlar,
- Vaka Çalışmaları,
- CRM'in Başarı İçin Yapılması Gereken Hususlar
KATILIMCI PROFİLİ
Bu eğitimeürün ve hizmet sağlayan kuruluşların üretim, satış, pazarlama, müşteri hizmetleri, çağrı merkezi yöneticileri ve müşteri ile temasta olan tüm çalışanlarınınkatılmaları tavsiye edilmektedir.
Eğitimin ücreti250 TL + KDV'dir. Ücrete öğle yemeği, ara ikramlar dahildir.
Eğitim 1 tam gün sürecektir.
Eğitimin yapılacağı salon kapasitesinin sınırlı olmasından dolayı, katılımlar bize ulaşma sırasına göre kayda alınacaktır. Katılımınızı en geç 03 Mayıs 2018 mesai saati bitimine kadar ekli formu ödemenin yapıldığına dair dekont ile birlikte derneğimizden Ümit Dinçer'e e-posta ( umitdincer@ambalaj.org.tr ) veya faks (0 216 545 49 47) ile bildirmenizi rica ederiz.
İsteyenlerle eğitimci özgeçmişi ayrıca paylaşılacaktır.
Ek: Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi Başvuru Formu
Eğitim Danışmanı: Grupas Gelişim - Yalın Akademi
Eğitimci: Erol Özden
Diğer Haberler

ASD Ambalaj Kongresi 2023 Sponsorluk Daveti
Haberin Devamı
Ambalaj ve Ambalaj Mevzuatı Eğitimi
Haberin Devamı
Ambalaj Tasarımı Ulusal Öğrenci Yarışması'nda Dereceye Girenler Belli Oldu - Basın Bülteni
Haberin Devamı
Ambalaj e-Bülteni Mayıs - Haziran - Temmuz 2023
Haberin Devamı
Ambalaj Dünyası Dergisi 2023/2 Fuar Sayısında Yerinizi Almayı Unutmayın!
Haberin Devamı
ASD Ambalaj Kongresi 2023 Kayıtları Başladı
Haberin Devamı
19. Ambalaj Tasarımı Ulusal Öğrenci Yarışması 2023 Kazananlar Listesi
Haberin Devamı
‘Ambalajlı Gıda' Tüketin Çağrısı - Basın Bülteni
Haberin Devamı
Dünya Starlığına Götüren Yarışma Başvuruları için Son Hafta!
Haberin Devamı
Ambalaj İhracatında Hedef Avrupa - Basın Bülteni
Haberin Devamı
ASD Ambalaj Akademisi RCV Geri Dönüştürülmüş İçerik Doğrulaması Bilgilendirme Eğitimi - Online
Haberin Devamı
interpack 2023 Fuarı'nda Görüşmek Dileğiyle!
Haberin Devamı
‘Ambalajın Starı' Olmak için Başvurular Başladı - Basın Bülteni
Haberin Devamı
490 Milyar Dolarlık Ekonomi ‘Ambalaja' Girdi - Basın Bülteni
Haberin Devamı
ASD Ambalaj Akademisi Flekso Baskı Teknikleri Eğitimi - Online
Haberin Devamı
ASD Ambalaj Kongresi 2023'ün Tarihi ve Yeri Belirlendi!
Haberin Devamı
ASD Ambalaj Kongresi 2023 - II. Uluslararası Ambalaj Sanayi Kongresi (1. Duyuru)
Haberin Devamı
Ambalaj Dünyası Dergisi 2023/1 Sayısında Yerinizi Almayı Unutmayın!
Haberin Devamı
Ambalaj e-Bülteni Ocak - Şubat 2023
Haberin Devamı