ASD Ambalaj Akademisi Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi -8 Mayıs 2018
ASD Ambalaj Akademisi 2018 yılı Eğitimlerine Devam Ediyor
Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi
08 Mayıs 2018
KONTENJAN DOLMUŞTUR. İLGİNİZE TEŞEKKÜR EDERİZ!
ASD Ambalaj Akademisi eğitimlerine 08 Mayıs 2018 Salı günü Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi ile devam ediyor.Eğitim 1 tam gündür.
Eğitim, Dernek Merkezimizde (Koşuyolu Katip Salih Sokak No: 13, Kadıköy-İstanbul) tam gün boyunca (09:00-17:30)gerçekleştirilecektir.
EĞİTİM İÇERİĞİ
- Müşteri Tanımlaması
- Müşteri Kimdir?
- İç ve Dış Müşteri Kavramı
- Müşteri Memnuniyetine Giden Yol
- Müşteri Memnuniyeti Neden Önemlidir?
- Müşteri Memnuniyetinin, Pazar Araştırma, Tasarım, Üretim, Satış ve Satış Sonrası Hizmetler Süreçleri İle İlişkisi ve Yönetimi
- Ürün ve Hizmet Performansı İle Müşteri Beklentilerinin Karşılaştırılması
- Şikâyet Yönetiminin Önemi
- Müşteri Şikayetleri Nasıl Ele Alınır?
- Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler
- Müşteri Hizmetleri Politikası
- Müşteri Kaybetmenin Yüksek Maliyeti
- Müşteri Sesinin Şirket İçinde Yayılması
- Müşteri İlişkileri Yönetimi
- İlişkinin Önemi ve Müşteri Boyutu,
- Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Nedir?
- Müşteri İlişkileri YönetimiNeden Gereklidir?
- Müşteri İlişkileri Yönetimi Sistemini Yürütebilmek İçin Neler Gereklidir?
- Müşteri İlişkileri Yönetimi Projesinde Kimler Görev Almalı?
- Müşteri Temas Noktalarının Analizi,
- Müşteri İlişkileri Yönetimi İçin İş Modeli Tasarımı ve İhtiyaçların Belirlenmesi
- Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş Aşamaları,
- CRM Yazılımı Seçiminde Dikkat Edilecek Hususlar,
- Vaka Çalışmaları,
- CRM'in Başarı İçin Yapılması Gereken Hususlar
KATILIMCI PROFİLİ
Bu eğitimeürün ve hizmet sağlayan kuruluşların üretim, satış, pazarlama, müşteri hizmetleri, çağrı merkezi yöneticileri ve müşteri ile temasta olan tüm çalışanlarınınkatılmaları tavsiye edilmektedir.
Eğitimin ücreti250 TL + KDV'dir. Ücrete öğle yemeği, ara ikramlar dahildir.
Eğitim 1 tam gün sürecektir.
Eğitimin yapılacağı salon kapasitesinin sınırlı olmasından dolayı, katılımlar bize ulaşma sırasına göre kayda alınacaktır. Katılımınızı en geç 03 Mayıs 2018 mesai saati bitimine kadar ekli formu ödemenin yapıldığına dair dekont ile birlikte derneğimizden Ümit Dinçer'e e-posta ( umitdincer@ambalaj.org.tr ) veya faks (0 216 545 49 47) ile bildirmenizi rica ederiz.
İsteyenlerle eğitimci özgeçmişi ayrıca paylaşılacaktır.
Ek: Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi Başvuru Formu
Eğitim Danışmanı: Grupas Gelişim - Yalın Akademi
Eğitimci: Erol Özden
Diğer Haberler

Türkiye, en çok ödül kazanan ülke oldu!

Türkiye 'ambalajın yıldızı' oldu, dünyada ilk beşe girdi
Haberin Devamı
Ambalaj Sanayicileri Derneği ile Enerjisa Üretim Markası QuickCarbon Arasında İş Birliği Protokolü İmzalandı

Ambalajda 10 milyar dolar hedefi yakın pazarlarla gelecek
Haberin Devamı
Avrasya Ambalaj Fuarı ziyaretçi rekoru ile kapandı
 - Copy 1.png?w=360&h=255&scale=both&mode=crop&anchor=middlecenter&404=404.png)
Ambalaj Tasarımı Ulusal Öğrenci Yarışması'nın kazananları belli oldu

Ambalaj sektörü, Avrasya Ambalaj İstanbul Fuarı'nda buluştu

Ambalaj sektörüAvrasya Ambalaj İstanbul Fuarı'nda buluştu
Haberin Devamı
‘Ambalaj Ay Yıldızları' ödülleri sahiplerini buldu
Haberin Devamı
Ambalaj sektöründen 2024 ilk 6 ayda 1,1 milyar dolarlık dış ticaret fazlası

Ambalaj endüstrisinin büyük buluşması 23-26 Ekim 2024'te İstanbul'da

Türkiye'nin devleri listesine ASD üyesi 36 firma girdi

Ambalaj Ay Yıldızları yarışmasında finalistler belli oldu

Ambalaj Tasarımı Ulusal Öğrenci Yarışması'nda 14 finalist belli oldu

Devler liginde ASD üyesi 17 firma yer aldı

Ambalaj Tasarımı Ulusal Öğrenci Yarışması'nda Finalistler Belli Oldu
Haberin Devamı
Ambalaj Ay Yıldızları 2024 Yarışması'nda Finalistler Belli Oldu
Haberin Devamı
Pack Converting 2024'de Yerinizi Şimdiden Alın!
Haberin Devamı.jpg?w=360&h=255&scale=both&mode=crop&anchor=middlecenter&404=404.png)
Ambalaj Sektörü ‘Starlarını' Arıyor - Basın Bülteni
Haberin Devamı