Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi - 5 Kasım 2019
ASD Ambalaj Akademisi 2019 yılı eğitimlerine Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi ile devam ediyor!
Eğitim, Dernek merkezimizde (Koşuyolu Katip Salih Sokak, No: 13, Kadıköy-İstanbul) 05 Kasım 2019 Salı günü, tam gün boyunca (09:00-17:30) gerçekleştirilecektir.
EĞİTİM İÇERİĞİ
- Müşteri Tanımlaması
- Müşteri Kimdir?
- İç ve Dış Müşteri Kavramı
- Müşteri Memnuniyetine Giden Yol
- Müşteri Memnuniyeti Neden Önemlidir?
- Müşteri Memnuniyetinin, Pazar Araştırma, Tasarım, Üretim, Satış ve Satış Sonrası Hizmetler Süreçleri İle İlişkisi ve Yönetimi
- Ürün ve Hizmet Performansı İle Müşteri Beklentilerinin Karşılaştırılması
- Şikâyet Yönetiminin Önemi
- Müşteri Şikayetleri Nasıl Ele Alınır?
- Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler
- Müşteri Hizmetleri Politikası
- Müşteri Kaybetmenin Yüksek Maliyeti
- Müşteri Sesinin Şirket İçinde Yayılması
- Müşteri İlişkileri Yönetimi
- İlişkinin Önemi ve Müşteri Boyutu,
- Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Nedir?
- Müşteri İlişkileri Yönetimi Neden Gereklidir?
- Müşteri İlişkileri Yönetimi Sistemini Yürütebilmek İçin Neler Gereklidir?
- Müşteri İlişkileri Yönetimi Projesinde Kimler Görev Almalı?
- Müşteri Temas Noktalarının Analizi,
- Müşteri İlişkileri Yönetimi İçin İş Modeli Tasarımı ve İhtiyaçların Belirlenmesi,
- Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş Aşamaları,
- CRM Yazılımı Seçiminde Dikkat Edilecek Hususlar,
- Vaka Çalışmaları,
- CRM'in Başarı İçin Yapılması Gereken Hususlar
KATILIMCI PROFİLİ
Bu eğitime ürün ve hizmet sağlayan kuruluşların üretim, satış, pazarlama, müşteri hizmetleri, çağrı merkezi yöneticileri ve müşteri ile temasta olan tüm çalışanlarının katılmaları tavsiye edilmektedir.
Eğitimin ücreti 250 TL + KDV'dir. Ücrete öğle yemeği, ara ikramlar dahildir.
Eğitim 1 tam gün sürecektir.
Eğitimin yapılacağı salon kapasitesinin sınırlı olmasından dolayı, katılımlar bize ulaşma sırasına göre kayda alınacaktır. Katılımınızı en geç 31 Ekim 2019 mesai saati bitimine kadar ekli formu ödemenin yapıldığına dair dekont ile birlikte derneğimizden Ümit Dinçer'e e-posta ( umitdincer@ambalaj.org.tr ) veya faks (0 216 545 49 47) ile bildirmenizi rica ederiz.
İsteyenlerle eğitimci özgeçmişi ayrıca paylaşılacaktır.
Ek: Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi Başvuru Formu
Eğitim Danışmanı: Grupas Gelişim - Yalın Akademi
Eğitimci: Selami Güven Antal
Saygılarımızla,
Ambalaj Sanayicileri Derneği
Diğer Haberler

Ambalaj e-Bülteni Eylül - Ekim - Kasım 2023
Haberin Devamı
Ambalaj Dünyası Dergisi 2023/3 Sayısında Yerinizi Almak için Geç Kalmadınız!
Haberin Devamı
Ambalaj Sektörü Üretimden Satışlarını Yüzde 145 Artırdı - Basın Bülteni
Haberin Devamı
Cumhuriyetimizin 100. Yılını Gururla Kutluyoruz
Haberin Devamı
‘Ambalajın Merkezinde' Büyük Buluşma - Basın Bülteni
Haberin Devamı
Pack Converting 2023-2'de Yerinizi Şimdiden Alın!
Haberin Devamı
Avrasya Ambalaj İstanbul Fuarı Dünya Ambalaj Sektörünü Ağırlıyor - Basın Bülteni
Haberin Devamı
Ambalaj İhracatı İlk 6 Ayda 3,5 Milyar Dolar Oldu - Basın Bülteni
Haberin Devamı
ISO 14064 Sera Gazı Yönetim Sistemi Genel Bilgilendirme ve Hesaplama Eğitimi
Haberin Devamı
ASD Ambalaj Kongresi 2023 Sponsorluk Daveti
Haberin Devamı
Ambalaj ve Ambalaj Mevzuatı Eğitimi
Haberin Devamı
Ambalaj Tasarımı Ulusal Öğrenci Yarışması'nda Dereceye Girenler Belli Oldu - Basın Bülteni
Haberin Devamı
Ambalaj e-Bülteni Mayıs - Haziran - Temmuz 2023
Haberin Devamı
Ambalaj Dünyası Dergisi 2023/2 Fuar Sayısında Yerinizi Almayı Unutmayın!
Haberin Devamı
ASD Ambalaj Kongresi 2023 Kayıtları Başladı
Haberin Devamı
19. Ambalaj Tasarımı Ulusal Öğrenci Yarışması 2023 Kazananlar Listesi
Haberin Devamı
‘Ambalajlı Gıda' Tüketin Çağrısı - Basın Bülteni
Haberin Devamı
Dünya Starlığına Götüren Yarışma Başvuruları için Son Hafta!
Haberin Devamı
Ambalaj İhracatında Hedef Avrupa - Basın Bülteni
Haberin Devamı