PAYLAŞ

ASD Ambalaj Akademisi Bahar Döneminde Üç Eğitim Düzenledi

ASD Ambalaj Akademisi, eğitimlerine hız kesmeden devam ediyor. Bahar döneminde sırasıyla; Gıda Ambalaj Üreticileri için Hijyen Esasları & GMP Eğitimi; Flekso Baskı Teknikleri Eğitimi ve Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitiminin düzenlendiği akademinin eğitimlerine, sektörün ilgisi yoğun oldu. 

1-Gıda Ambalaj Üreticileri için Hijyen Esasları ve GMP Eğitimi

Gıda ile Temas Eden Madde ve Malzeme Üreten İşyerleri için Hijyen Esasları ve İyi Uygulama Eğitimi, 28 Mart 2018 Çarşamba günü düzenlendi. ASD Ambalaj Binasında düzenlenen eğitimde, Kalite Sistem Merieux NutriSciences'ten Halil Temel eğitimci olarak yer aldı. Gıda Hijyeninin Önemi, Yönetimin Sorumlulukları, Tehlike Analizi
ve Risk Değerlendirmesi, Temel Hijyen Kuralları, Üretim Kuralları, Bulaşmalar ve Bulaşmaların Önlenmesi ve Personel Gereklilikleri başlıkları, eğitimde katılımcılara detaylı olarak anlatıldı.
 
2-Flekso Baskı Teknikleri Eğitimi
 
ASD Ambalaj Akademisi'nde, 25 Nisan 2018 Çarşamba günü düzenlenen Flekso Baskı Teknikleri Eğitimi, sektörden yoğun ilgi gördü. ASD Ambalaj Binası'nda Baskı Sektörü
Danışmanı / Eğitmeni Mustafa Kemal Bağdatlı'nın verdiği eğitimde; Anilox, Fotopolimer Klişe, Dr. Blade, Nokta Kazancı, Gray Balance ve Delta E konuları ele alındı.
 
3-Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi
 
Grupas Gelişim'den (Yalın Akademi) Erol Özden'in 8 Mayıs'ta verdiği eğitimde; Müşteri Tanımlaması, Müşteri Kimdir, İç ve Dış Müşteri Kavramı, Müşteri Memnuniyetine Giden Yol, Müşteri Memnuniyeti Neden Önemlidir, Müşteri Memnuniyetinin, Pazar Araştırma, Tasarım, Üretim, Satış ve Satış Sonrası Hizmetler Süreçleri İle İlişkisi ve Yönetimi, Şikâyet Yönetiminin Önemi, Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Nedir ve benzeri konular ele alındı.