PAYLAŞ

Amazon Artık Türkiye'de

ABD'li e-ticaret devi Amazon, Türkiye pazarına girdi. Amazon'un Türkiye geneli satışlarına ise yılın son çeyreğinde başlaması bekleniyor. 
 
Amazon'la birlikte hem alıcıları hem de satıcıları sürprizler bekliyor. Türkiye e-ticaret piyasasına hızlı giriş yapmak isteyen firmanın, rekabette üstünlük sağlamak için ücretsiz kargo hizmeti vereceği belirtiliyor. Satıcı tarafında ise komisyon oranları piyasanın çok altında, yüzde 10 olacak. İlk teslimatla birlikte Amazon'un satış stratejisi de netleşmeye başladı. Amazon, Hepsiburada gibi "açık azaltma” yolunu izleyecek. Yani aynı marka ürün içerisinde fiyatı en düşük olana öncelik verilerek tüketici lehine rekabet ortamı oluşturulması hedefleniyor.