PAYLAŞ

Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi Düzenlendi

ASD Ambalaj Akademisi eğitimlerine 8 Mayıs 2018 Salı günü Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi ile devam etti. Grupas Gelişim'den (Yalın Akademi) Erol Özden'in verdiği eğitimde; Müşteri Tanımlaması, Müşteri Kimdir?, İç ve Dış Müşteri Kavramı, Müşteri Memnuniyetine Giden Yol, Müşteri Memnuniyeti Neden Önemlidir?, Müşteri Memnuniyetinin, Pazar Araştırma, Tasarım, Üretim, Satış ve Satış Sonrası Hizmetler Süreçleri İle İlişkisi ve Yönetimi, Şikâyet Yönetiminin Önemi, Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Nedir? ve benzeri konular ele alındı.

Fotoğraflar