PAYLAŞ

ASD Ambalaj Akademisi Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi -8 Mayıs 2018

ASD Ambalaj Akademisi 2018 yılı Eğitimlerine Devam Ediyor

Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi

08 Mayıs 2018

                                                                KONTENJAN DOLMUŞTUR. İLGİNİZE TEŞEKKÜR EDERİZ!

ASD Ambalaj Akademisi eğitimlerine 08 Mayıs 2018 Salı günü Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi ile devam ediyor.Eğitim 1 tam gündür.

Eğitim, Dernek Merkezimizde (Koşuyolu Katip Salih Sokak No: 13, Kadıköy-İstanbul) tam gün boyunca (09:00-17:30)gerçekleştirilecektir.

EĞİTİM İÇERİĞİ

  • Müşteri Tanımlaması
    • Müşteri Kimdir?
    • İç ve Dış Müşteri Kavramı
  • Müşteri Memnuniyetine Giden Yol
    • Müşteri Memnuniyeti Neden Önemlidir?
    • Müşteri Memnuniyetinin, Pazar Araştırma, Tasarım, Üretim, Satış ve Satış Sonrası Hizmetler Süreçleri İle İlişkisi ve Yönetimi
    • Ürün ve Hizmet Performansı İle Müşteri Beklentilerinin Karşılaştırılması
  • Şikâyet Yönetiminin Önemi
    • Müşteri Şikayetleri Nasıl Ele Alınır?
    • Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler
    • Müşteri Hizmetleri Politikası
    • Müşteri Kaybetmenin Yüksek Maliyeti
    • Müşteri Sesinin Şirket İçinde Yayılması
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi
    • İlişkinin Önemi ve Müşteri Boyutu,
    • Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Nedir?
    • Müşteri İlişkileri YönetimiNeden Gereklidir?
    • Müşteri İlişkileri Yönetimi Sistemini Yürütebilmek İçin Neler Gereklidir?
    • Müşteri İlişkileri Yönetimi Projesinde Kimler Görev Almalı?
    • Müşteri Temas Noktalarının Analizi,
    • Müşteri İlişkileri Yönetimi İçin İş Modeli Tasarımı ve İhtiyaçların Belirlenmesi
    • Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş Aşamaları,
    • CRM Yazılımı Seçiminde Dikkat Edilecek Hususlar,
    • Vaka Çalışmaları,
    • CRM'in Başarı İçin Yapılması Gereken Hususlar

KATILIMCI PROFİLİ

Bu eğitimeürün ve hizmet sağlayan kuruluşların üretim, satış, pazarlama, müşteri hizmetleri, çağrı merkezi yöneticileri ve müşteri ile temasta olan tüm çalışanlarınınkatılmaları tavsiye edilmektedir.

Eğitimin ücreti250 TL + KDV'dir. Ücrete öğle yemeği, ara ikramlar dahildir.

Eğitim 1 tam gün sürecektir.

Eğitimin yapılacağı salon kapasitesinin sınırlı olmasından dolayı, katılımlar bize ulaşma sırasına göre kayda alınacaktır. Katılımınızı en geç03 Mayıs 2018 mesai saati bitimine kadarekli formu ödemenin yapıldığına dair dekont ile birlikte derneğimizden Ümit Dinçer'e e-posta (umitdincer@ambalaj.org.tr) veya faks (0 216 545 49 47) ile bildirmenizi rica ederiz.

İsteyenlerle eğitimci özgeçmişi ayrıca paylaşılacaktır.

Ek:Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi Başvuru Formu

Eğitim Danışmanı:Grupas Gelişim - Yalın Akademi

Eğitimci:Erol Özden