PAYLAŞ

Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi - 5 Kasım 2019

ASD Ambalaj Akademisi 2019 yılı eğitimlerine Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi ile  devam ediyor!

Eğitim, Dernek merkezimizde (Koşuyolu Katip Salih Sokak, No: 13, Kadıköy-İstanbul) 05 Kasım 2019 Salı günü, tam gün boyunca (09:00-17:30) gerçekleştirilecektir.

EĞİTİM İÇERİĞİ

•    Müşteri Tanımlaması
     •    Müşteri Kimdir?

     •    İç ve Dış Müşteri Kavramı

•    Müşteri Memnuniyetine Giden Yol
     •    Müşteri Memnuniyeti Neden Önemlidir?
     •    Müşteri Memnuniyetinin, Pazar Araştırma, Tasarım, Üretim, Satış ve Satış Sonrası Hizmetler Süreçleri İle İlişkisi ve Yönetimi

     •    Ürün ve Hizmet Performansı İle Müşteri Beklentilerinin Karşılaştırılması

•    Şikâyet Yönetiminin Önemi
     •    Müşteri Şikayetleri Nasıl Ele Alınır?
     •    Düzeltici ve Önleyici Faaliyetler
     •    Müşteri Hizmetleri Politikası
     •    Müşteri Kaybetmenin Yüksek Maliyeti

     •    Müşteri Sesinin Şirket İçinde Yayılması

•    Müşteri İlişkileri Yönetimi
     •    İlişkinin Önemi ve Müşteri Boyutu,
     •    Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Nedir?
     •    Müşteri İlişkileri Yönetimi Neden Gereklidir?
     •    Müşteri İlişkileri Yönetimi Sistemini Yürütebilmek İçin Neler Gereklidir?
     •    Müşteri İlişkileri Yönetimi Projesinde Kimler Görev Almalı?
     •    Müşteri Temas Noktalarının Analizi,
     •    Müşteri İlişkileri Yönetimi İçin İş Modeli Tasarımı ve İhtiyaçların Belirlenmesi,
     •    Müşteri İlişkileri Yönetimine Geçiş Aşamaları,
     •    CRM Yazılımı Seçiminde Dikkat Edilecek Hususlar,
     •    Vaka Çalışmaları,
     •    CRM'in Başarı İçin Yapılması Gereken Hususlar

KATILIMCI PROFİLİ

Bu eğitime ürün ve hizmet sağlayan kuruluşların üretim, satış, pazarlama, müşteri hizmetleri, çağrı merkezi yöneticileri ve müşteri ile temasta olan tüm çalışanlarının katılmaları tavsiye edilmektedir.

Eğitimin ücreti 250 TL + KDV'dir. Ücrete öğle yemeği, ara ikramlar dahildir.
Eğitim 1 tam gün sürecektir.

Eğitimin yapılacağı salon kapasitesinin sınırlı olmasından dolayı, katılımlar bize ulaşma sırasına göre kayda alınacaktır. Katılımınızı en geç 31 Ekim 2019 mesai saati bitimine kadar ekli formu ödemenin yapıldığına dair dekont ile birlikte derneğimizden Ümit Dinçer'e e-posta ( umitdincer@ambalaj.org.tr ) veya faks (0 216 545 49 47) ile bildirmenizi rica ederiz.

İsteyenlerle eğitimci özgeçmişi ayrıca paylaşılacaktır.
 

Ek: Müşteri İlişkileri ve Memnuniyeti Yönetimi Eğitimi Başvuru Formu
 
Eğitim Danışmanı: Grupas Gelişim - Yalın Akademi

Eğitimci: Selami Güven Antal

                                                                       
Saygılarımızla,

Ambalaj Sanayicileri Derneği